S.C. JOY PUBLISHING HOUSE S.R.L.
Str. Cercetatorilor, Nr. 8, Bl. 32, Sc. 1, Ap. 1, Sector 4, Bucuresti, Cod Postal: 042024
Telefon: 021.332.64.62; 0740.347.160; 0722.953.774; 0763.22.22.53
Fax: 021.636.50.01
Email: comenzi@editurajoy.ro
Ora de lectura - clasa pregatitoare
5/5
Pret:
11,90 lei
Informații suplimentare
Autori | Elena Apopei, Florentina Hahaianu, Valentina Stefan-Caradeanu |
---|---|
Clasa | |
Tipar Interior | |
Nivel | |
Numar pagini | |
Format / Dimensiuni | |
Tip coperta | |
Mod legatorie |
ORA DE LECTURA – CLASA PREGATITOARE
AVIZAT Ministerul Educatiei Nationale – Pozitia 1461 in lista CNEE
Autor: Valentina Ştefan Cărădeanu, Florentina Hăhăianu, Elena Apopei
ISBN: 978-606-8593-11-1
Editura Joy
Anul publicării: 2014
Pagini: 40
Format: A4
– Modalitati concrete si utile de prezentare a informatiilor noi;
– Sarcini diferentiate ca grad de dificultate, adaptate nivelului de intelegere si asimilare ale copiilor;
– Exercitiile propuse pot fi folosite in momente diferite ale lectiei, permitand aplicarea unor strategii didactice accesibile, antrenante;
– Trecerea graduala a sarcinilor de lucru de la usor la greu si de la simplu la complex;
– Ilustratii atractive, stimulante;
– Repere hazlii pentru identificarea sarcinilor de lucru si orientarea in pagina;
– Posibilitatea de a nota direct pe caiet lecturile citite, autorul si data citirii, existand astfel o evidenta, utila atat cadrului didactic cat si elevului sau parintelui.
– Abordare integrata ce inglobeaza procesele de receptare a mesajului oral, precum si pe cele de exprimare orala;
– Unitatile de invatare gandite din perspectiva invatarii prin joc;
–Tematica unitara ce tine cont de cunostintele scolarului mic, de experienta sa in dezvoltarea limbajului;
– Diversitate a tipurilor de exercitii si jocuri realizate intr-o grafica foarte atractiva;
– Ilustratii ce sugereaza continuturile;
– Tipuri de exercitii cu caracter integrat, alternand sarcinile practice cu cele recreative;
– Texte suport pentru insusirea cunostintelor care se gasesc in Ghidul cadrului didactic special conceput pentru a oferi o imagine asupra abordarii interdisciplinare;
– Lecturi suplimentareatent selectate, in functie de particularitatile de varsta ale copiilor, de nivelul de intelegere si de dorinta lor fireasca de cunoastere;
– Activitati ce stimuleaza imaginatia si creativitatea;
– Exercitii de imbogatire si activizare a vocabularului;
– Accesibil elevilor, indeplinirea sarcinilor de lucru dintr-o ora de curs incadrandu-se pe o singura pagina – aceasta caracteristica este sustinuta de testarea la clasa;
– Concordanta cu unitatile de invatare ale celorlalte discipline.