S.C. JOY PUBLISHING HOUSE S.R.L.
Str. Cercetatorilor, Nr. 8, Bl. 32, Sc. 1, Ap. 1, Sector 4, Bucuresti, Cod Postal: 042024
Telefon: 021.332.64.62; 0740.347.160; 0722.953.774; 0763.22.22.53
Fax: 021.636.50.01
Email: comenzi@editurajoy.ro
Dezvoltare personala - clasa pregatitoare
5/5
Pret:
14,90 lei
Informații suplimentare
Autori | Elena Apopei, Florentina Hahaianu, Valentina Stefan-Caradeanu |
---|---|
Nivel | |
Clasa | |
Numar pagini | |
Format / Dimensiuni | |
Tip coperta | |
Mod legatorie | |
Tipar Interior | |
ISBN | 425 |
DEZVOLTARE PERSONALA – CLASA PREGATITOARE
AVIZAT Ministerul Educatiei Nationale – Pozitia 946 in lista CNEE
Autor: Valentina Ştefan Cărădeanu, Florentina Hăhăianu, Elena Apopei
ISBN: 978-606-8593-14-2
Editura: Editura Joy
Anul publicării: 2014
Pagini: 64
Format: A4
Hartie: alba, import
Coperta: plastifiata si capsata
– Unităţile de învăţare gândite din perspectiva învăţăriii prin joc;
– Diversitate a tipurilor de exerciţii şi jocuri realizate într-o grafică foarte atractivă;
– Ilustraţii ce sugerează conţinuturile;
– Dezvoltarea capacităţii elevului de a se autocunoaşte şi de a-şi exprima într-o manieră pozitivă interesele, aptitudinile, trăirile personale, abilităţile de relaţionare şi comunicare, reflecţie cu privire la învăţare;
– Adaptarea exerciţiilor şi jocurilor de dezvoltare personală pentru vârsta şcolarului mic;
– Texte suport pentru însuşirea cunoştinţelor care se găsesc în Ghidul cadrului didactic special conceput pentru a oferi o imagine asupra abordării interdisciplinare;
– Accesibil elevilor, îndeplinirea sarcinilor de lucru dintr-o oră de curs încadrându-se pe o singură pagină;
– Jocuri ce vizează dezvoltarea personală şi identificarea unor eventuale probleme specifice, precum şi experimentarea potenţialului şi a resurselor proprii pentru a deveni o persoană responsabilă, autonomă, creativă şi independent;
– Solicitarea, sub diferite forme de lucru, a exprimării trăirilor şi intereselor specifice şcolarului mic în scopul obţinerii unui feed-back permanent;
– Oportunităţi de joc şi învăţare care să-i permită elevului să-şi descopere şi să experimenteze propriile abilităţi şi atitudini de a particulariza şi facilita transferul în viaţa reală;
– Exerciţii cu caracter explorator, practic-aplicativ, cu implicarea directă a elevilor – elevul este elemental central;
– Sarcini de lucru realizate individual, în echipă sau facilitate de cadrul didactic;
– Exerciţii care permit copiilor să înveţe şi să valorizeze atât experienţa personală, cât şi experienţele colegilor;
– Concordanţă cu unităţile de învăţare ale celorlalte discipline.