Dezvoltare personala - clasa pregatitoare

5/5

Pret:

14,90 lei

Informații suplimentare

Autori

, ,

Nivel

Clasa

Numar pagini

Format / Dimensiuni

Tip coperta

Mod legatorie

Tipar Interior

ISBN

425

DEZVOLTARE PERSONALA – CLASA PREGATITOARE

AVIZAT Ministerul Educatiei Nationale – Pozitia 946 in lista CNEE

Autor: Valentina Ştefan Cărădeanu, Florentina Hăhăianu, Elena Apopei
ISBN: 978-606-8593-14-2
Editura: Editura Joy
Anul publicării: 2014
Pagini: 64
Format: A4
Hartie: alba, import
Coperta: plastifiata si capsata


– Unităţile de învăţare gândite din perspectiva învăţăriii prin joc;

– Diversitate a tipurilor de exerciţii şi jocuri realizate într-o grafică foarte atractivă;

– Ilustraţii ce sugerează conţinuturile;

– Dezvoltarea capacităţii elevului de a se autocunoaşte şi de a-şi exprima într-o manieră pozitivă interesele, aptitudinile, trăirile personale, abilităţile de relaţionare şi comunicare, reflecţie cu privire la învăţare;

– Adaptarea exerciţiilor şi jocurilor de dezvoltare personală pentru vârsta şcolarului mic;

– Texte suport pentru însuşirea cunoştinţelor care se găsesc în Ghidul cadrului didactic special conceput pentru a oferi o imagine asupra abordării interdisciplinare;

– Accesibil elevilor, îndeplinirea sarcinilor de lucru dintr-o oră de curs încadrându-se pe o singură pagină;

– Jocuri ce vizează dezvoltarea personală şi identificarea unor eventuale probleme specifice, precum şi experimentarea potenţialului şi a resurselor proprii pentru a deveni o persoană responsabilă, autonomă, creativă şi independent;

– Solicitarea, sub diferite forme de lucru, a exprimării trăirilor şi intereselor specifice şcolarului mic în scopul obţinerii unui feed-back permanent;

– Oportunităţi de joc şi învăţare care să-i permită elevului să-şi descopere şi să experimenteze propriile abilităţi şi atitudini de a particulariza şi facilita transferul în viaţa reală;

– Exerciţii cu caracter explorator,  practic-aplicativ, cu implicarea directă a elevilor – elevul este elemental central;

– Sarcini de lucru realizate individual, în echipă sau facilitate de cadrul didactic;

– Exerciţii care permit copiilor să înveţe şi să valorizeze atât experienţa personală, cât şi experienţele colegilor;

– Concordanţă cu unităţile de învăţare ale celorlalte discipline.

Close Menu
×

Cart